sex and the city-feber

jag bara älskar när man har planerat in en massa kul saker en hel helg! som t ex denna. Ska bara göra en massa kul grejer och sånt tycker jag mycket om. Ser speciellt fram emot Sex and the city filmen på Lördag med Majan & Rebecka. Äntligen får jag se den alltså det är ju nästan på tiden kan man tycka. Jag som tjatade så mycket om den innan. Jag skulle ju egentligen se den på sjävlaste premiären men då befann jag mig ju i Hedemora och hade fullt upp med att fira midsommar. Men nej nu, två veckor senare blir det av! Jag har bara hört en massa bra om den så jag hoppas att den lever upp till det jag förväntat mig. Och om exakt en halvtimme kommer de äldre avsnitten på tv också. Jag har nog fått sex and the city-feber! Men imorgon blir det jobb igen som vanligt, sedan ska jag väl fixa lite här hemma, passa på att sola om solen visar sig och sedan blir det myskväll med min bästaste pojkvän. God natt med er!



Jag tycker fortfarande det är så jävla klockrent; "Get Carried away"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0