Packa, mathilda, packa!

Tjilevippen! Oj vad jag borde packa just nu känns det som. Imorgon kommer jag inte ha tid till det och idag har jag inte hunnit heller. När jag kom hem från emelie fick jag ett sms av min finaste pojkvän som frågade om jag kunde komma hem till honom och det vill jag ju såklart så jag åkte direkt dit. Var hemma hos honom ända till tio på kvällen då jag mötte Sofia (som också hade vart i Gottsunda) i centrum för att cykla hem till mig. Vi plockade upp Siham på vägen också så hängde vi lite hemma hos mig tills alla behövde gå hem. Imorgon ska vi ner på stan igen, Siham, Sofia och jag. Och sen ska jag åka hem till Chris och sova :) det blir nog en lyckad dag imorn med. Det är ju lite svårt att inte bli det när man umgås med dom underbara personerna. Nej nu är det packning som gäller! hejdå & vi hörs imorn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0