nu har jag äntligen lov

ja, så var mina tre veckors jobb över och jag har sommarlov på riktigt! otroligt super mega skönt kan jag säga att det är. Men jag måste erkänna att jag kommer sakna  Glimmervägens äldreboende och speciellt personerna som jag jobbade med. Dom var jättesöta idag och gav mig en aladin hjärtchokladask för att det var min sista dag. Så sjukt snälla på det där stället alltså. Efter jobbet så cyklade jag med rask fart hemmåt och lade mig i min sköna solstol igen för att pressa en timme. Fick lite färg faktiskt och sedan städade jag lite i huset. Just nu bloggar jag medan Malin (min granne ovanför) springer upp och ner mellan våra hus för att hon inte kan bestämma sig vad hon ska ha på sig ikväll när hon ska ut. Själv så behöver jag inte oroa mig för sådant eftersom det blir myshemmakväll med Chris som kommer om ett par timmar. Nej nu ska jag måla naglarna och fortsätta med disken. Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0