mår illa

usch vad jag hatar godis ibland. Det har en sån konstig effekt på än. Ibland längtar man så mycket efter det så man håller på att bli tokig och ibland mår man så illa att man aldrig mer vill ha en bit. Och det varierar hela tiden. Nej just nu är jag i det där läget att jag skulle spy om jag åt mer. Haha, nu vet ni!

Idag vaknade jag halv två, chockerande nog. Jag som har vart inställd på halv sju i tre veckor och nu sov jag mycket, mycket längre. Men det var otroligt skönt, känner mig utvilad nu. Malin kom ner och vi satte oss i solstolarna och sedan tog vi en powerwalk till Norby och jag köpte lite godis. Nu har jag just sett Prodject Runway och funderat ut vad jag ska ha på mig imorgon när vi ska se Sex and the city. Det blev tillökning, Emelie och Josefin skulle också med tror jag :) det blir säkert jätteskoj. Ikväll vart det ändrade planer - igen. Jag och becka ska hem till Marcus och Chris igen, så som förra lördagen. Nu ska jag laga mat. See u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0