mamma mia!

Jag har nog drabbats av ABBA-feber för efter jag såg Mamma Mia filmen på Gotland har jag verkligen fastnat för de gamla låtarna. Det är verkligen en film att rekomendera också, Mamma Mia alltså. Den går på bio just nu och passa på att de den om du tycker om musikaler. Man blev så glad av den! har en känsla att den kommer bli en klassiker.

Just nu håller jag på att fixa iordning mig för jag ska ner på stan med Sofia snart och möta Siham där nere. Det blir nog Subway och en aning lite shopping kanske? :] vi får se vad jag får med mig hem. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: sofia

och? var det ngn som frågade om du hade fastnat på dem låtarna eller...

2008-07-29 @ 00:49:40
URL: http://sofiiiaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0