ingen fart på bloggandet

Hejhej! Jag börjar bli rätt seg på att blogga nu, borde förbättra mig faktiskt men vet inte riktigt om jag har den orken just nu. Jag kan blogga lite då & då nu och sen lova att bli bättre till hösten? :) då kommer jag antagligen vara mycket roligare att läsa om, haha. Kan dela med mig av alla mina tips jag kommer att få lära mig på frisörlinjen, kanske? :)

Idag har jag, tredje dagen i rad nu, umgåtts med Sofia och Siham. Har faktiskt riktigt kul med er två och idag fick vi för oss att vi skulle gå ut och ta foton. Eftersom Siham inte orkade så var hon fotografen idag och jag kan dela med mig av lite bilder senare. Älsklingen ringde från Danmark idag också, gisses vad jag saknar honom. Om du ser det här, vilken du inte gör.., så kom hem! Nej nu ska jag borsta tänderna, vi hörs & sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0