imorgon, imorgon!

Tänk för att jag faktiskt ska träffa min bästis Matilda imorgon, det ni! Hon kommer hem till mig när jag slutat och då hittar vi säkert på något skojigt. Oavsett vad har man alltid kul i hennes sällskap :] Jag såg nyss på Pussycat dolls presents Girlylicious 2 (kunde dom inte välja ett längre namn?) och jag kan inte säga att jag följt det vidare nogrant men jag blev besviken när jag såg att Jamie åkte hem förra veckan. Man såg direkt att hon var en vinnare faktiskt, hon sjöng bra och var grymt snygg! Äsch, det är ingen idé att jag blir insatt i sånahär realityserier för den jag håller på vinner oftast inte. Men nu när inte Jamie är med så ska Nichole vinna. Så det så.



Här har ni henne, snyggot själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0