hemma

Hallå där ute, blekisar! Nu är jag hemma från Gotland, Visby och är några nyanser brunare också. Känns så otroligt skönt att vara hemma. Har saknat min säng mest av allt tror jag. Och att duscha i min dusch.. åh! Självklart har jag också saknat att underbara människor i denna stad. Vi hade otroligt tur med vädret faktiskt, 30-35 grader varje dag förutom den första. Helt underbart alltså! Ibland blev det nästan föör varmt. Under denna vecka har jag solat vid havet (självklart), shoppat i Visby, ätit alldeles för mycket onyttigt, lyssnat på Lars Winnerbäck & Miss Li, bråkat med mamsen minst 5 gånger, vart i Pippis hus (den riktiga där de spelade in filmerna!!), badat i vattenlandet, bränt mig, gått på Mamma Mia på bio, dödat spindlar och kackerlackor på toaletten och mycket, mycket mer! Jag uppdaterar mer imorgon med bilder om jag har lagt in dem vid det laget. Puss & godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0