god morgon

Hej bloggen. Idag blev jag väckt tidigt av Chris som skickade sms från jobbet. Gick upp och fortsatte min packning och självklart började jag och mamma bråka som vi alltid gör när vi ska göra någonting tillsamans hela familjen. Om en timme ska jag möta Sofia nere på stan och sen kommer Siham också. Jag upptäckte igårkväll att jag har alldeles för mycket packning och för lite väskor. Jag kom på att jag hade en väska hemma hos siham så jag hoppas att hon inte glömmer att ta med den. Ikväll ska jag till Chris och imorgonbitti, tidigt, så åker vi iväg. Läste på väderprognosen igår på Gotland och då står det att det ska regna tills på tisdag. Ja men det låter ju underbart... Får packa med lite böcker och tidningar så man har någonting att göra om man blir tvungen att sitta inomhus. Nej nu är det frukost för min del. puss



ser inte så lovande ut va?

Kommentarer
Postat av: MAATILDAAA

i'm singing in the rain (8) hoho :D

2008-07-19 @ 00:12:36
URL: http://matildabohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0