girlsnight

Hallå hallå. Usch vad jag har ont i huvudet idag.. har fått må-illa-attaker lite då och då hela förmiddagen också. Jag tror inte att det kan bero på att jag är bakis för det blir jag aldrig. Nåt annat måste det va. Aja, jag tycker att gårkvällen blev otroligt lyckad. Till en början iallafall! Vi drack mindre goda drinkar som jag hade gjort, pratade en massa tjejprat, dansade och hade allmänt kul. Sen fick vi ju för oss att gå på en liten promenad också och sen började folk försvinna.. haha. Äsch, jag hade roligt även om kvällen kunde ha slutat lite bättre för min del. Jag är jätteglad att Sofia och jag blivit bättre vänner igen också, har saknat dig homie :)

Den här morgonen vaknade jag & Matilda (som sov hos mig) jättetidigt och kunde inte somna om. Vi låg och pratade ett tag och sen däckade bådatvå igen. Vid tolv cyklade jag hem till Emelie och så var jag där en liten stund. Var kul att träffa henne nu innan man åker bort. På vägen hem hade jag turen att det började störtregna.. så de va ju skoj. Nu tänkte jag och mamma vila lite och sen ska vi sätta igång och tvätta och packa lite. Får se vad jag hittar på kväll. Har en känsla av att det blir en slapp kväll med film och godis.. maybe maybe. Bilder kommer ifrån igårkväll om de inte är alltför pinsamma. Hej då


Kommentarer
Postat av: siham

bara för det , så hoppas jag du börjar bli bakis

2008-07-17 @ 15:06:16
URL: http://sihammatowo.blogg.se/
Postat av: sofia

jag saknat dig också, <3 :D

2008-07-17 @ 15:29:43
Postat av: Anonym

haha no! jag har klarat mig genom tusentals fyllor utan en ända bakfylla och nu tänker jag inte börja bli det :(

2008-07-17 @ 23:48:51
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0