frisör-mathilda

Ja, då fick jag äntligen det nedrans brevet då och det stod att jag var intagen :) yay! Har upprop den nittonde augusti klockan 13.00 också i skrivsalen stod det. Inte för att jag vet vart det ligger men det ska man väl hitta till. Får be Matilda visa mig runt, haha. Idag var det en otrooligt seg dag på jobbet. Det kändes som att timmarna gick långsamare än någonsin och nej blä det var inge roligt. Fick huvudvärk på eftermiddagen också, typiskt nog. Just nu väntar jag på Siham som ska komma hit snart. Det blir pluggning (för hennes del) och städning (för min del). Har jättelust att baka kakor också så det blir nog lite sånt också. Puss och hej



Hej då Valsätraskolan, Hej Linnéskolan.

Kommentarer
Postat av: Calie

svar: Har du? är plattången bra? :)

2008-07-02 @ 15:40:50
URL: http://carolinewestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0