filmkväll

God kväll på er där ute. Denna kväll har jag spenderat med Chris, Marcus och Rebecka. Macki och Becka kom hit efter ett tag och vi såg på film allihoppa och rökte vattenpipa på min altan. Det var faktiskt riktigt trevligt. Vi såg filmen What happens in Vegas. De gick för ungefär en timme sedan och nu sitter jag här och lyssnar på ljuvlig musik och bloggar. Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra på dagen. Eftersom Chris inte sov över här så har jag ingenting att göra imorgon förmiddag. Antingen drar ja ner på stan och gör lite ärenden eller så tar jag en superlång sovmorgon (som jag verkligen är värd!) och lägger mig ute i solen ett tag. Det andra alternativet låter mycket mer lockande faktiskt, haha. Det blev ändrade planer på kvällen också eftersom Marianne kommer hem så sent på kvällen. Vi ska alltså se Sex and the city filmen på söndag istället. Men det går ju lika bra det :). Så vi ska hem till Arez allihoppa istället. Jag, Chris, Becka, Marcus, Marianne. Det blir nog skoj. Ja nej nu ska jag sova, natti natti!


jag & min finfina pojkvän som envisades med att göra olika miner! haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh lord va söta ni är!

2008-07-06 @ 20:16:54
URL: http://matildabohlin.blogg.se/
Postat av: Mathilda

mihi tack min älskade :D

2008-07-07 @ 00:36:00
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0