el stockholmo

Hejsvejs :] gu så trött jag är efter en hel dag i Stockholm. Jag gick upp supertidigt (enligt mig) och drog iväg till huvudstaden för att möta upp mamma där borta på centralen. Hon tog med mig och köpte youghurtglass och sedan gick vi runt lite i affärer. Och vad vi har gått alltså! vi började vid T-centralen och sen strosade vi runt i Gamla stan för att gå vidare genom slussen mot Söder där vi mest håller till när vi är i Stockholm. Det blir oftast så eftersom att mammas pojkvän hänger där borta. Vi åt grekiskt utanför saluhallen och efter det åkte vi till Björkhagen för att hälsa på hemma hos Staffan. Därefter åkte vi äntligen tunnelbana in mot centralen igen och jag hoppade på tåget till Uppsala. Mamma stannade kvar där tills på torsdag :) Så jag har haft en riktigt trevlig dag med som sagt mycket motion och jag har en känsla av att jag kommer ha ont i fötterna imorn. Puss

Detta är min nyfunna kärlek alltså! LdB lotion, den rosa, med en ny parfym. Fy sjutton vad underbart den luktar alltså, det är ju nästan så man inte behöver ha parfym?


Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG JAG VEEET jag köpte den för två veckor sedan och har använt den nonstop :D

2008-07-14 @ 22:08:45
URL: http://matildabohlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ofta? soulmatie <3

2008-07-15 @ 01:45:37
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0