dålig tajming

Aloha. Ja vad kan man säga, vädret var inte riktigt på vår sida idag. Först missade Matilda bussen minst två gånger(!) och jag fick vänta i evigheter. Medan jag väntade på henne så var det jättefint väder och stekande sol. När vi kommer fram till Graneberg är det molnigt överallt och nästan inte en själ på stället. Vi låg där och frös i kanske tjugo minuter då Chris och Arez kom. Vi stannade där ett litet tag med dom men sen började det regna (självklart) och då gick vi till bussen. Precis när vi går på bussen så försvinner alla moln och det blir helt plötsligt fint ute igen! Men nu har vi ingen lust att sola längre och båda är dödströtta. Jag tror att Matilda har somnat på min säng och jag ska nog hoppa in i duschen snart. Har kommit på vad jag ska ha på mig ikväll också and thats good. Hörs sen


mamma & lillebror ute och solar på altanen

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha japp, jag tror också att jag somnade på din säng mihi.

2008-07-12 @ 00:13:12
URL: http://matildabohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0