a trip to the city

Tjenixen. Idag har jag vart på stan med Matilda i flerflera timmar och det var supermysigt. Hittade lite armband, ett halsband och tre par örhängen som tycker mycket om. Sitter just nu och diggar musik medan jag lägger in bilder från igår hemma hos Rebecka som hade födelsedagsmiddag, för er som har hängt med i svängarna. Det var riktigt trevligt med trevligt folk, blev lyckat! Vi åt supergod mat som Becka själv hade tillagat, hon är duktig den där tjejen! haha. Sedan blev det efterrätt, guitar hero och film. Tänk att jag hade faktiskt aldrig spelat guitar hero förrän igårkväll! Det var kul iallafall och I must admit I was pretty good at it :] Klockan är 17.55 just nu och jag och Becka ska iväg till Marcus och Chris så fort Rebecka ätit klart. Om jag sover hemma eller ej vet jag inte än men annars hörs vi imorn. Då kommer bilder från middagen också. Och vet ni vad? jag har hittat min drömjacka på Holmlund så den ska jag köpa imorgon också! hihi. Jag hittade också ett par beiga chinos på H&M som jag också lade unnan. Det kommer bilder imorn på det med :] Puss


mina tre nya armband.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0