9 juli

Hallå! Jag har faktiskt haft en riktigt bra dag idag, har vart på bra humör hela dagen också :) först gick jag runt lite själv på stan i ca en timme för att vänta på Johanna. Lyckades hitta presenter till Rebecka och också lite till mig själv, haha. Jag måste vara beroende av att shoppa för jag får alltid med mig massa saker hem efter vart på stan.. inte bra alltså. Vi satte oss på Waynes Coffe och ringde till Coldplaykillen som inte svarade (buu!) och så blev det självklart mysigt tjejprat :) Vid fyra mötte jag Christoffer. Vi åt kebab och gick vidare på bio och vid halv nio var jag hemma. Calle kom förbi och jag lagade mina kända pannkakor och så såg vi på Girlylicious, haha. Nyss pratade jag med Chris i telefonen igen men han skulle sova för stackarn ska upp och jobba imorn. Fast jag är inte så säker på om han kommer upp imorn och åker dit dock, haha. Nej, nu hör jag Sex and the city låten på tv! Hörs imorgon <3


juhännis :]

Kommentarer
Postat av: johäänni

sötnos! om det inte blir coldplay så SKA det bli något annat!

2008-07-15 @ 20:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0