25 grader i solen - jag är nöjd!

Guu vad härligt med lite sol, va! Och extremt passande att jag slutar jobba imorgon också. Ge mig det här vädret resten av sommarn nu så blir jag superglad. Jag fick sluta tjugo minuter tidigare idag på jobbet och jag skyndade mig hem på cykeln så fort jag kunde för att lägga mig i solstolen ute på altanen. Matilda kom efter yttligare tjugo minuter och gjorde mig sällskap. Vi kikade lite i avslutningskatalogen och pratade en massor som vanligt. Hon åkte nyss härifrån och jag vet faktiskt inte vad jag ska göra resten av kvällen. Det finns ju inte så mycket att göra eftersom jag jobbar imorn (sista dagen!!) och så känner jag att jag måste städa lite mer. Ska hoppa in i duschen snart också, är insmord rikligt med babyolja efter solningen, haha.


jaa, solen är här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0