1 månad

God morgon! just nu har jag lite bråttom för jag ska hinna med en buss som går rätt snart men jag får skriva snabbt. Jag ska nämligen träffa sötaste Johanna på stan och då ska vi passa på att ringa han som säljer oss Coldplay biljetterna och se om han kan träffas nästa vecka. Åh, jag längtar, längtar, längtar... Men innan tänkte jag försöka hinna med att köpa födelsedagspresent till Rebecka som fyllde år förra veckan :] får se vad jag hittar på. Senare ikväll kommer Chris ner på stan och då ska vi äta någonstans och sedan gå på bio för idag är det nämligen våran 1 månaders dag :) Ha en trevlig, solig dag där ute! puss


en månad idag, älskling

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis!

2008-07-09 @ 14:02:44
URL: http://ramstedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0