natten mellan 7e och 8e januari.

nu sitter jag uppe och kan inte sova - igen. Jag insåg just att den här dagen som gått var den sjunde, det datumet har man haft många minnen med och idag skulle det vart ettårsdagen :) haha. jag säger ju det, tiden går så snabbt..
    men, här i min ensamhet sitter jag och tråkar. Lyssnar på gamla låtar som var populära för år sen men vissa utav dom går fortfarande! dom flesta har logga ut från msn nu och det borde jag också göra eftersom jag ska uppe imorgonbitti (kl. 2) och klippa mig. Ja, det är imorgonbitti för mig. Kommer aldrig klara av att ställa tillbaka dygnet nu till skolstarten, usch vad jobbigt. En hel termin med läxor, prov (nationella till och med) och annat jobbigt med skolan som gör en galen. Men jag ska verkligen njuta av den här terminen nu eftersom det är min sista på Valsätraskolan :/ det är så sorligt tycker jag. Där har man gått varje dag i nästan nio år. Menmen, allting har sitt slut och jag har ju faktiskt en termin kvar. Slår vad om att jag kommer ångra allt det här jag skriver nu om sisådär en månad när man har fullt upp med skolarbeten. Då kommer jag vilja bort därifrån antagligen.
   I min tråkighet har jag också vart inne på aftonbladets hemsida (ja jag har ju tråkigt) och inte för att det är den mest färskaste nyheten men jag tycker att det är så jättebra att Nicole Richie har blivit mamma! eller gravid i varjefall. Hon kan behöva gå upp några kilo efter så hon såg ut för ett tag sen. Hon är ju så sjukt söt också, man kan ju inte hjälpa det att bli avundsjuk.

image21  image22  image23 
skulle inte vara helt fel att ha hennes garderob heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0