lyckad helg

nu är det söndag eftermiddag och jag har haft en jättelyckad helg! :) i fredags åkte jag till Matilda på kvällen och jag har nog inte garvat sådär mycket på länge. Har saknat dig megamycke! vi satt uppe och snackade till 6 på morgonen och sen försov vi oss så att vi inte hann åka in till stan. menmen, :) sen åkte jag hem för att sedan åka till Isabelle Isaksson som jag spenderade natten hos igårkväll. vi såg på en läskig film och pratade vi med. Och Isabelle har världens sötaste småsyskon!
  Nu sitter jag här, hungrig och trött, och väntar på att Matilda ska komma hit. Ikväll ska vi till min morbror som fyller år och sen sover hon här :) ja, det var väll allt. hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0