första dagen på 2008

gårkvällen blev halvlyckad, hade vart mycket roligare om jag var på humör med det var jag inte.. ;/ lite tråkigt.
iallafall, nu är det nytt år och jag har funderat på mina nyårslöften men jag kan inte riktigt på komma på. Kan behöva lite förslag :)
   Idag sov jag till halv fem vilket var mycket skönt! sen kom Sofia lite senare och vi gick till ica norby med philip. Senare satt vi jättelänge och lyssnade på gamala Westlife låtar som är hur söta som helst, varför slutade man lyssna på dom? okej dom kanske är lite gubbiga och smågay men vadå, bra låtar gör dom iaf. :)
  Imorgonbitti ska jag, Sofia, Christian och Philip åka till Stockholm, yay! det blir att kolla på balklänningar och shoppa och sånt. Det jobbiga är dock att vi ska träffas 11.00, jag som har vänt om dygnet helt. Så nu borde nog gå och sova och det är precis det jag ska göra. godnatt!

image19
så här såg jag ut på nyår, haha.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0