en vanlig söndag

då var det Söndag då. Vilket betyder att helgen är slut och imorgon är det tillbaks till skolan som gäller, det kanske inte direkt är så kul men.. 
  Efter skolan i Fredags åkte jag och Sofia ner på stan för att sola, efteråt kom Emelie hem till mig och det kan jag säga var efterlängtat :) vi satt och pratade länge och sen blev klockan mycket och hon åkte till sin pojkvän. I lördags satt jag hemma med min digitalbox och kollade på massa filmer. Siham gjorde mig lite sällskap där på kvällen också och sen sov hon hos mig :) digitalboxen har blivit min stora nya kärlek! och speciellt canal + - kanalerna <3 haha! men tyvärr kommervi bara att ha dom i lite mindre än två veckor nu så det är bara att passa på.
  Imorse gick jag och Siham på en långpromenad i vårvädret (?) och sen åt jag frukost med mamma. Kanske första gången jag gör det eftersom jag alltid går upp flera timmar efter henne. Ikväll ska jag och Sofia ut och springa igen och sen är det ju One Tree Hill, det är ju det som gör hela söndagen. Nej nu ska jag äta tror jag, hejs :)


Kommentarer
Postat av: olivia

vi har alltid canal+ (a) eller vi har alltid 2st av canal+ kanalerna x)

2008-01-16 @ 21:20:09
URL: http://goesCRAZY.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0