dans igen

idag var jag på öppet hus på dansen, ska bli såå kul att börja igen! har verkligen saknat det. Jag och Maria testade på jazz och street och så träffade man på folk som man inte har sett på länge :) 
resten av dagen går nog åt till att städa & plugga andra världskriget. det är ju kul.. och sen så är det One Tree Hill ikväll vilket ska bli spännande att se. jag tror faktiskt att det är sista avsnittet på sesongen tillochmed? terrible people! 
annars har helgen vart helt okej. I fredags var det ju typ en "mindre fest" hos mig och det gick ju som det gick .. det gick tydligen värre för killarna efteråt, haha. att få gå från stan i spöregn mitt i natten är nog inget att rekomendera.
Gårdagen spenderade jag med Maria, vi cyklade bort till gottsunda centrum och köpte godis. Det var kanske inte det smartaste vi gjort eftersom det var storm ute (typ en gurdrun-storm) vilket vi hörde på nyheterna. men överlevde, det gjorde vi! sen kollade vi på Bring it on - all or nothing  som faktikst var helt okej.
Imorgon kommer han hem också :) , som jag har längtat! 

Dagens låt: Plain White T's - A lonely September


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0