söndagsångest.

usch då var det söndag igen. Det är nog den mest tråkigaste dagen på veckan, man gör ingenting vettigt ändå. Min söndag går iallafall åt till att sova länge och plugga biologi.. inte världens roligaste direkt. Har också sett på avsnitt 6 av Gossip Girl. dom blir bara bättre och bättre ;D 
  Min helg blev lyckad till slut. Det blev Lurbofest i fredags och igårkväll var jag med Fede :) vi såg melodifestivalen och titanic. 
  Det är så sjukt skönt att det bara är en vecka kvar nu till sportlovet! och på onsdag är det friluftsdag = ingen skola. Torsdag är det alla hjärtans dag vilket betyder halv skoldag och sen skulle vi göra någonting i klasserna som jag inte kommer ihåg. Alltså, det blir en rätt chill-vecka. ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0