semla-dagen

idag är det tisdag och inte vilken tisdag som helst utan semmeldagen! den firade jag och sofia självklart med att köpa fyra stycken på ICA. Vi fick sällskap dit av Philip, Simon EG och Damien också. väldigt trevlig stund vi hade efter skolan där, jag & hon. Vi spelade vem där? också, du vet den där man spelade på fritids när man var mindre när man gissar vilken gubbe den andra har. Sjukt roligt, men synd om den som fick cancerjenny .. hahaha. det där lät antagligen inte kul om ni inte förstod våra internskämt.
  Det var ju ett tag sedan jag bloggade, som ni kanske ser och därför tyckte jag väl att det var på tiden att uppdatera :) det är gossip girl just nu på tv men jag orkar inte kolla på det. Jag är på avsnitt sju just nu i min värld och resten av Svergie är på del 2.. bittert.
  Imorse var det Nationella Prov också vilket gick väldigt bra, tycker jag. I övermorrn har vi svenskauppsatsen, vilken är den sista delen av np i svenska.. tror jag?
puss&hej.

image24
jag, sötsofia & våra semlisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0