alla hjärtans dag.

idag är det alla hjärtans dag och det är ju en mysig dag. Jag hade nog världens skönaste skol-dag idag faktiskt. Första lektionen, matte, var inställd (YES) för vi skulle kolla på uppträdanden i matsalen. Efteråt träffades vi i min klass och så fick vi röda lappar att ha på ryggarna. Sedan gick vi runt och skrev snälla saker om varandra, det var kul,det. Sedan var det då håltimme och då satt jag i datasalen med fede och hjälpte honom med en uppsats. Lektionen därpå satt vi i biblioteket och pratade sex (vet inte varför?) och sen var det uppträdande igen. Lunch = tacos & sen spanska och dagen var slut ;D
Min eftermiddag/kväll spenderade jag självklart med Federico. Jag måste nog erkänna att jag har världens bästa pojkvän :)
Min dag har blivit hel-lyckad, förutom det enorma blåmärket jag har på rumpan efter skidåkningen i Bjursås igår :/ Bara Sofia, Julia och Siham vet hur hemskt det ser ut, haha!
Jag glömde att skriva om gårdagen förresten. Den vart också riktigt lyckad förutom att man blev så sjukt trött efteråt! Nej nu är det allt dags att sova. En dag till och det är SPORTLOV :) pusshej!


Bjursås
image30image29image26 

Kommentarer
Postat av: Zamo

Naaw =)

2008-03-22 @ 05:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0