girlsen

God morgon. Här i huset är det julstädning på full gång! mamma väcker mig tio på morgonen för hon dammsuger som en galning utanför min dörr. Har själv kommit igång med städningen och sitter just nu här eftersom jag väntar på att mitt golv ska torka. Sofia skickar bilder ifrån igår också så dom kommer upp här. Vi drog hem till henne på tjejmiddag (jag, hon, Isabella, Moa, Marika & Rebecka) och åt tacos. Jag åt som vanligt lite för mycket.. haha. Sen drog vi till Sala backe där vi skulle chillerilla lite och sen dra vidare till Nyby. Men klockan vart rätt mycket och trött som man var så stannade jag och några till kvar. Vart ju lite drygt sen när man skulle hem eftersom det regnade och bussade hade slutat gå därifrån. Så då vart det promenad in till stan. Stannade på vägen och åkte på skridskorbanan på Vaksalatorg med Hallo också, haha. Sen vart det nattbussen hem och bums i säng.



Isabella & Jag


Moa & Sofia


någon tycker lite för mycket om chips?



alla förutom Sofia som var bakom kameran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0