uppdatering mitt i natten

Hejhej! vet inte riktigt vad jag gör uppe just nu. Klockan är snart ett och jag börjar halv nio imorgonbitti. Men det kan nog bero på att jag sov till klockan två idag, mejbi mejbi. Åh, vet ni vad jag just såg? att jag hade missat min favoritfilm "Välkommen till familjen". Den gick på tv3 idag och jag missade den. Jag älskar den verkligen, så mysig. Om ni inte har sett den, se den! Idag har jag umgåtts med Soffan (sofia). Vi tog en prommis till centrum och sen tittade vi på sanningens ögonblick & adam o eva filmen när dom va små. haha kul att vi kunde varända replik, behövdes inget ljud. Ne nu ska ja hitta på nåt annat. Godnaatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0