torsdag

tjena! haha såg att Maria hade våldgästat min blogg, hon e ju lite speciell hon ;D nej men det är klart, kommer Marias mammas potatisgratäng på tal så kommer man direkt! Hon talade alltså om det för mig idag i skolan och då bokade vi in en dejt ikväll. Innan det tog vi en liten tur på stan för jag behövde handla lite julisar. Köpte till min lillebror och kom på vad jag skulle köpa till mor min. Imorgon är det fredag, fysjutton vad skönt med helg! Och imorn är det dessutom Lucia Movie Night. Och imorn får vi också datorerna! men lite mindre skoj är det att jag alltid slutar elva på fredagar och nu måste jag sitta i skolan tills klockan två då vi får dem.. lite pain måste jag nog säga. Men det är värt det!


När vi var på scholarshipshowen i tisdags så uppträdde Antonia till en jättefin låt som jag verkligen har fastnat för. Vad tycker ni? och tycker ni att jag laddar upp för mycket musik i bloggen? säg till!
jag vet inte riktigt om videon har någonting med låten att göra för jag förstår ingen, haha.
Men ignorera videon och lyssna på låten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0