tillbaks till skolan igen

Tjohej. Nu är jag trött som bara den, längtar tills att få lägga mig i min säng och bara sova. Men det kan jag inte göra än för jag måste plugga lite mer naturkunskap innan. Och så måste jag läsa den där dumma engelskaboken som jag egentligen skulle redovisa idag men jag har ju inte ens börjat på den. Blä för skolan. Tur att det tar slut på fredag!

Ja, datorerna var största lyckan idag alltså. Raquel och Sofia satt som små nördar framför webcamen, haha <3. Jag vart lite smått irriterad för att msn tycktes funka för alla förutom mig. När jag försökte logga in så funkade det inte. Då vart jag sur. Men det gick över snabbt :] Efter skolan idag så drog jag ner på stan för att köpa julklapp till min mamma och sen mötte jag henne och vi gick iväg till min lillebrors skola för han skulle ha en julshow med sin klass. Mysigt var det och vi fick gott fika som min Johans pappa hade tagit med :) nej nu ska jag dra, god natt!

några var aningen glada över datorerna ;)



klass 2c på Vaksalaskolans julspel

Kommentarer
Postat av: raquel

HAHA, jag ser ut som ett lik!!

2008-12-16 @ 09:11:46
URL: http://raquel.blogg.se/
Postat av: sofia ph

haha nej men vi är inte glada för våra datorer host.. stackars dig att din krångla. (bara så du vet sitter jag vid min nya dator och var här en timme innan vi började idag bara för att umgås med den hihi)

2008-12-16 @ 09:36:31
Postat av: matilda

vadå är det webbcamera i dataorn :O

2008-12-16 @ 11:32:46
Postat av: Mathilda

haha nej du e söt raquel, & sofia du en NÖRD! haha. o ja, det finns i dom :)

2008-12-16 @ 12:45:29
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0