things happen for reasons

Hej på er. Hur står det till? här själv är det bra iallfall. Fast jag har ont i magen, har börjat få det nästan hela tiden nu. Konstigt.. hoppas att det går bort. Idag slutade jag vid tre och då åkte jag ner på stan och träffade Matilda. Hjälpte henne med julklappshandlingen medan hon hjälpte mig med mina personliga problem haha. Ne kanske inte problem men, jaja. Man kan ju behöva sin andra halva ibland! Maria kom ner efter hon slutat och vi åt på Subway innan vi köpte med oss blommor och drog till Regina teatern. (Blommorna var till Antonia). Scholarship hade alltså uppträdande ikväll och vi var självklart där och tittade. :) Det är dans för er som inte förstår vad jag pratar om, haha. Kom hem runt nio, tittade på Desperate Housewives och duschade precis. Vet ni vad jag insett? Att allting händer för en anledning. Eller åtminstånde försöker jag tänka så, det blir lite lättare då. Saker händer för att det är menat att bli så och om det är menat att det blir bra igen, då blir de det. Tills dess får man bara göra det bästa utav situationerna. Nej nu ska jag dra mig härifrån. Puss, godnatt.

bilder från Generation Fett (med dans)














Kommentarer
Postat av: Anonym

det där var bra skrivet där på slutet, om man tänker så då blir det verkligen mycket lättare! :)

2008-12-09 @ 23:07:31
Postat av: Mathilda

ja visst :)

2008-12-10 @ 19:05:15
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: Alina

kul med dans! :)

2008-12-10 @ 19:09:28
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Mathilda

ja de är jättekul ;D

2008-12-10 @ 19:49:14
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0