onsdag

tjatja. Idag äre onsdag och det betyder att man slutar tidigt. Efter skolan drog jag ner på stan och träffade Matilda som jag inte träffat på längelänge. Vi satte oss på cupido i ett par timmar och pratade på. Det var faktiskt riktigt skönt och roligt. Även om vi säger det varje gång så ska vi försöka ses lite oftare.

Just nu är jag jättetrött och har lite dåligt samvete av att jag inte pluggar politikens grunder. Det vart Greys Anatomy istället för jag att mina ögon inte klarar av att titta på nåt annat. Igår var det Valsätraskolans dag förresten. Var roligt att träffa lite gammalt folk igen och det var lite mys sådär. Lite drygt dock att skolan bara består av småbarn nästan eftersom Bäcklösaskolan har slagits ihop med dem. Det var bra mycket roligare när vi gick där iaf!

jag & matilda för ungefär ett år sen, precis när vi hade färgat håret brunt bådatvå.

Jaja, nu är reklamen slut. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0