nyårsafton

Ja då var det nyårsafton då! ett år till har gått och snart är det år 2009. Fick ett gott nytt år-sms av Matilda nyss som redan är inne på 2009 eftersom hon är i Austalien den busen. Själv så har man ett par timmar kvar eftersom klockan bara är halv fyra. Har planerat min dag rätt bra tycker jag. Var och solade imorse och sen har jag tagit ett låångt bad och fräschat upp mig, haha. Älskar att göra sånt. Snart ska jag fixa mina naglar men jag måste äta någonting först. Det jobbiga är att jag inte vet vad jag ska äta.. aja. Klockan 6 kommer tjejerna hit. Då blir det städning och så ska vi fixa oss såklart. Senare kommer resten av folket och det ska bli dunderkul! vid tolv är vi nere vid slottet och firar det nya året med en massa fler. Hoppas ni har en riktigt kul nyårsafton så hörs vi nästa år (höhö)! <3

vi är redo för nyår!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0