monday

Sådärja! då har jag städat klart mitt rum. Känner mig lite stolt som orkade, hade inga krafter alls idag. Känner mig också lite stolt som gick hela dagen från halv nio till halv fem utan att ha sovit mer än två timmar inatt! helt galet, när klockan ringde så trodde jag att jag precis hade somnat. När jag kom hem i eftermiddags så somnade jag på direkten och sen kom mamma in och väckte mig. Hon diggar inte att jag sover på eftermiddagarna av någon anledning haha. Har ju som sagt städat och tittat lite på Britney Spears dokumentär "For the record". Missade den i lördagskväll så jag laddade ner den. Den kvinnan har gjort mycket i sitt liv alltså, och vilken liv hon lever. Förstår att hon inte pallar med ibland. Nej nu ska jag bjuda på lite bilder från i lördags :)
 












Kommentarer
Postat av: raquel

dunderiflunder! :D

2008-12-15 @ 14:54:20
URL: http://raquel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0