mellandagsrean

Hej på er! annandagen idag och det betyder mellandagsrea! och det verkar hela stan ha fattat för det var fullt ös med folk överallt på stan. På Gina tricot var det som värst, det låg kläder överallt på golvet. Man kunde nästan inte gå där. Men jag lyckades få med mig lite saker hem t ex en väska, en mysig stickad tröja, underkläder, ett långt linne, en halsduk och lite småsaker. Jag fyndade iallafall och det är väl det som är huvudsaken.

Kom hem för ett tag sedan och vi öppnade ännu fler julklappar nyss med min lillebror som spenderat julen hos sin pappa och hans släkt. Nu är julen över och det känns rätt skönt tycker jag. Nu är det bara nyårsafton att se fram emot och det ska bli skoj. Har bara en massor att fixa innan som jag inte riktigt vet hur jag ska hinna med men.. det åårdnar sig! nej nu ska jag hitta på något annat, får se vad kvällen har att bjuda på. Det är ju trots allt fredagkväll. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0