lucia movie night

Tjaa :] idag är jag på superbra humör! Hade ju bara två lektioner idag som vanligt och det är riktigt skönt. Fast sen stannade jag kvar i skolan ett tag o gick över vägen för att äta lunch på min mammas jobb. Sen dess har jag legat hemma och sovit och nu ska jag iväg och handla snart inför kvällen. Tänkte titta på det jag hinner av Idol finalen också innan vi drar till bion för att sitta uppe hela natten och glo på film haha. Antar att jag kommer vara rätt död imorgonbitti när det slutar men det är bara o sova då :)  & eftersom det är Lucia imorgon så hade dom luciatåg idag i skolan och det var ju fint.. haha. Kanske 10 pers som tågade runt i skolan som muppar. Nej, jag och Sofia tyckte att vi var mycket bättre som Lucior ;D (hon var i Gottsundaskolan och jag var i Valsätra förra året) nej nu ska jag dra, hej då så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0