lördagnatt

Go' kväll där ute. Haft en kul kväll? själv kom jag nyss hem. Har precis tvättat bort sminket, bytt från partyoutfitten till mjukisbyxor, en stor t-shirt, mina stora duntofflor och sitter här och lyssnar på ljuvlig musik (Don't look back in anger med Oasis just nu, om ni ville veta). Det är i sånahär sköna stunder jag önskar att jag aldrig släppte taget om dig.. Men jag har insett hur sjukt sköna, galna, härliga och underbara tjejerna i min klass är. Kvällen blev något vi är tvugna att göra om! Jag har haft kul ikväll faktiskt, fick lite annat att tänka på för en gångs skull. Vi åt god middag tillsammans och sen vart det lite mera fest då. Vart en kul kväll iallafall! Bilder kommer imorgon för jag orkar inte lägga in dem nu. Puss, godnatt.

Kommentarer
Postat av: sofia ph

ja det var verkligen skitkul! det måste göras om :D

2008-12-07 @ 14:27:27
Postat av: Mathilda

jaa :D

2008-12-07 @ 14:40:37
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0