lördag - trött

Hallå där ute! :] lördag förmiddag nu. Sofia ligger på min säng med godis och en film på teven och jag ska snart joina henne. Vi har vart ute och yrat runt efter julklappar eftersom Sofia inte köpt några ännu! fast hon fick hjälp av experten (haha) idag och nu har hon köpt de flesta. Själv bytte jag bara ett par skor som gått sönder, köpte julklapp till mormor min och gick förbi Johannas jobb för att hämta min Coldplay-biljett! :D gissa om jag är lycklig? det här är nästan som en julklapp till mig själv, den bästa!

Middagen på Dragon Palace vart jättelyckad igår. Hade hur trevligt som helst även fast inte alla kom som vi hade planerat. Vi tänkte dra vidare sen men alla var så mätta och trötta så vi drog åt olika håll. Jag åkte hem till en kompis och sov där istället. :) Nej nu ska jag sluta skriva. Ikväll blir det tacosmiddag hemma hos Sofia och sen får vi se vart vi drar. Puss! bilder från helgen kommer imorgon. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0