jullov imorn

Philip skickade den roligaste artikeln nyss: http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article4015992.ab  
haha helt sjuk snubbe! han döper sitt barn till Adolf Hitler, jag tycker synd om ungen. Och jag fattar inte riktigt heller,
han har ett hakkors på armen, är jätteintresserad av nazismen men påstår att han inte är nazist? haha störd.

Ja iallafall, idag hade jag bara en lektion, otroligt skönt. Eller ja, jag kanske hade två men inte orkade gå på första iofs (a).
Sen var jag men en kompis hela eftermiddagen/kvällen. Var nyss och hämtade en kjol hemma hos Siham och
sitter här och lyssnar på musik. Imorgon är det julavslutning och det ska bli hur skönt som helst med lov!
 fast jag kommer knappast ha det lätt på lovet. Ska läsa en massa naturkunskap som jag missat den här
 terminen och så tyckte mattelärarn att jag skulle läsa snabbmatte vilket betyder att jag måste plugga in
två hela kapitel under lovet. Ja, inte en ledig stund kommer jag få men det är lugnt, jag slipper gå i skolan iallafall.
Nej nu ska jag hitta på nåt annat. pusshej!


ledsen att det vart så konstigt skrivet, blir lite svårt att läsa kanske men det gick inte och göra något åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0