julen é på väg

Tjolahopp. Idag är jag på strålande humör! Har köpt klart alla mina julklappsköp nu :) eller det trodde jag iallafall tills jag kom på att jag hade glömt bort en sak. Men det tar jag på fredag! Känns lite mysigt att det bara är en vecka kvar till jul nu. Jag köpte en massa fint julpapper idag också så jag kan börja slå in julisarna. Förutom det så köpte jag en mössa åt mig själv och ett par örhängen. Tyckte att jag kunde köpa julklapp till mig själv också, haha.

Idag var vi och åt på "restaurang" med klassen efter skolan, det var trevligt. Sofia och gänget ska på luciarocken ikväll på Grand där Frida och Raquel ska vara konfransier och hade gärnat titta men jag är så trött så jag blir nog hemma ikväll. Kan dessutom passa på att förbereda mig inför min engelskaredovisning och min svenskaredovisning imorn. Nä, nu var det nog från mig. hej då på ett tag!


Kommentarer
Postat av: sofia ph

haha jag orkar inte med redoviningarna, det går väl som det går.. det var faktiskt ganska mysigt på luciarocken :) synd att du inte kom

2008-12-17 @ 23:06:55
Postat av: Mathilda

myys :) ja men det får bli nästa år!

2008-12-18 @ 10:16:42
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0