i taket lyser stjärnorna blir film

Hejsan hoppsan. Känns som att hela dagen har gått nästan och jag har knappt hunnit med någonting. Har vart iväg och solat i sunnersta och det behövdes! Igårkväll gick jag hem till Majan där Josefin också var med Becka och vi chillerillade bara hemma hos henne. Det var skoj och ikväll vet jag inte vad som händer. Vet bara att jag måste äta och duscha nu, hejdå!

Och vet ni? I taket lyser stjärnorna blir en film för er som har missat det! jag tycker att det är en jättebra bok och jag har länge väntat på att någon ska komma på att det borde bli en film. Och nu har de gjort det! 30 januari har den biopremiär och jag ska vara där!




Kommentarer
Postat av: isabellaa

ååh den verkar super bra haha vill oxå se den! är det värt att läsa boken innan eller??

2009-01-03 @ 15:27:05
Postat av: Mathilda

ja, läs boken innan skulle jag rekomendera :)

2009-01-03 @ 16:09:09
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0