hemlig skrivare

hejhej

mariia reffan häär :) våldgästar maths blogg lite bara, hoho men hon vet de så ni behöver inte  oroa er.
jaja just nu sitter vi hemma hos mig å luffar, Math sprang över så fort jag nämde ordet potatisgratäng, som vi senare upptäckte var moussaka (mus kaka) som jag kallar det ^^

Imorgoon ere fredag :) å då ere luciabio ska bli kul 3 filmer, hela natten får ju hoppas på att inte somna men tveksaamt..

jaja nu ska jag vara lite social mot math hejdååå

sääxyy bild på mig å math heehe (för ett år sen)


Kommentarer
Postat av: maria

haha vadå som jag kallar det? du som säger så ju mathilda! :)

2008-12-13 @ 23:03:17
Postat av: Mathilda

haha jaja vi säger väl så!

2008-12-14 @ 17:53:04
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0