ge.mig.godis.och.kasta.bort.min.samhällsbok.tack

Hur tråkigt kan man ha egentligen? Jag sitter och googlar godis för jag är så sugen! då är det illa.. haha. Nej men eftersom jag är inlåst på mitt rum med min samhällsbok så åkte mamma iväg och köpte godis åt mig. Kan hon komma innan jag dör här, haha. Seriöst, jag har nog ett beroende. Ingenstans får jag gå heller utan jag får bara sitta här och plugga som gör så jag blir rastlöös. Hur många dagar är det kvar tills avslutningen? hmm .. måste vara femton dagar nu. 11 skoldagar, yaay och sen är det jullov. Och snart är det helg också.. ne nu försöker jag bara hitta på anledningar till att inte plugga. hejdå!

  

erkänn att man blir suuugen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0