ge mig 22 augusti nu :)

AAHH! jag tror inte att det är sant! Coldplay kommer till Sverige - IGEN, i sommar! jag & Johanna skulle ju gå på deras i Globen i höstas men vi fick inte tag på några biljetter. Imorgonbitti 9.00 kommer Johanna sitta framför datorn och boka oss två biljetter till ståplatser läängst fram! åh, detta är höjden av lycka haha. Fast det är dock väldigt långt fram, inte förrän 22 augusti. Men då får man extra tid att längta ;)

Idag har jag vart och fikat på stan med Johanna som var hur mysigt som helst. Slutade lite senare än vanligt idag eftersom vi hade labb. Och de gick det bra på, minsann! Jag och Sanah var hur duktiga som helst, haha. Nej nu ska jag värma mig lite, kom precis in mamma tvingade med mig och köpte julgran. Imorgon ska det bli julklappsjakt också :) känns som att julen är på väg ändå.


bild jag tog förra året ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0