fredag

tjau. Fredag idag rå och jag hade bara en lektion då jag gjorde sam-provet. Det gick hyfsat bra iallafall, fick godkänt. Skönt att det är ur världen! Slutade efter den lektionen men jag och Sofia sprang runt som dårar och försökte fixa klart våran tidning som tydligen skulle vara inlämnad idag. Och tydligen så funkade inte någon skrivare på hela skolan så det var lite surt. Stannade kvar med henne och de andra tjejerna i skolan ett tag och sen drog jag hem. Har nyss tittat på Gossip Girl och ska ner på stan för att käka med Siham och Sofia om ungefär en timme.

Och vet ni vad jag är riktigt irriterad på? Att Johan Palm åkte ut ur Idol förra veckan! jag har inte följt idol särskillt mycket den här gången men jag har fastnat för den grabben alltså. Förutom att han har sjukt skön musiksmak (nästan alla låtar han uppträtt med har vara några utav mina absoluta favoriter) så är han ju så liten och söt. Och duktig för att vara så ung! folk kritiserar hans sångröst och sådär men jag håller inte med, jag ser en talang. Och dessutom har han ju så egen stil, jag diggar det. Nej, nu bojkottar jag Idol och tänker sluta titta på det. Punkt slut!

Johan Palm med The Verve - The drugs don't work


  här med The Killers - When you were young


 
och här med Coldplays Viva la vida


Kommentarer
Postat av: matilda bohlin

jo bra att han åkte ut! han kunde verkligen inte sjunga!

2008-12-05 @ 19:13:18
Postat av: Mathilda

han kunde visst sjunga, han lät bara inte som alla andra gör - likadant!

2008-12-06 @ 12:39:16
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0