.

Jag har gett upp på lösnaglar, nagelförlängning och allt sådant! jag har hållt på med det hur länge som helst eftersom jag aldrig orkar vänta på mina egna naglar att växa ut. Men nu ska jag ge det en ärlig chans. Har köpt nagel-grejer idag på stan och jag har precis filat dem med en poleringsfil och dom är hur fina, lena & glänsande som helst. Har också köpt ett nagellack som förstärker dem som sjutton. Tänkte ge det en chans och se hur det funkar. För att om man tar på det låt säga.. varannan dag så kommer naglarna bli stenhårda och inte gå av. Då blir de långa, det tror jag! haha. Ja, kanske världens ytligaste blogginlägg men jag kände att jag var tvungen att dela med mig lite med mina tankar.

Här är mina räddningar:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0