du&ja, genom vått och torrt!

Jag & Matilda sitter på msn och tittar på gamla bilder på oss som vi tagit genom åren. HAHA säger jag bara, ibland undrar jag hur hon kunde låta mig gå ut sådär. Ja anyways så tänkte jag bjuda på några gamla godningar. Och nej, jag tänker inte säga att ni nte får skratta för jag förstår om ni måste!

Jag kan ju börja med vår allra första bild tillsammans, den 7 augusti 2005. vi kallade oss Blondie & Brownie


min fina förklaring när Matilda skulle komma hem till mig första gången


här firade vi ett år tillsammans. Vi gick ut och åt på restaurang. vet inte riktigt varför vi ligger ner här dock


det vart mycket bilder i min webbcam


ja, precis..


i matildas webbcam också


när Matilda låg på sjukhuset över julen år 05 och jag spenderade alla mina dagar där!


hon tyckte om mig så mycket att jag inte fick vara någon annans.. naaw :) hahaha <3


här var vi i Skåne sommaren 07


vad var vi inte med om i skåne alltså? den roligaste resan någonsin!


här ville vi posá utanför mitt hus


när vi gick på stan gav någon mig den här lappen och vi tyckte tydligen att det var så kul att vi tog kort på det


ja här kan jag ju tyvärr inte skylla på att det var längesen, det var förra hösten



hade ingen bild på oss tillsammans men här är jag på hennes födelsedag i somras


ja och såhär ser vi ut idag. och nu är det mera jag som är brownie & hon blondie
 

tre och ett halvt år tillsammans och många fler ska det bli!

Kommentarer
Postat av: matilda bohlin

iiiiiiiih<3, ingen har gått igenom så mycket som vi har.

finafinadu jag älskar dig!

2008-12-17 @ 19:17:04
URL: http://matildabohlin.blogg.se/
Postat av: Mathilda

i love you too bejbi (: <3

2008-12-17 @ 20:40:01
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

hih , ska det inte va tvärtom i slutet? blondie&brownie saken :)

förövrigt är din blogg väldigt bra och kul att läsa (a)

2008-12-17 @ 21:20:07
Postat av: Mathilda

haha nej, alltså när vi först lärde känna varandra så hade jag blont hår och hon brunt, nu är det tvärtom ;) tack så mycket! :)

2008-12-17 @ 21:31:37
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0