dagen innan nyår

Go kväller. Har precis städat mitt rum och chillerillar lite med Sofia och Siham. Dom tittar på american pie the naked mile som går på sexan just nu och jag tittar också då & då, haha. Idag har vart en rätt soft dag eftersom det är dagen innan nyår och då vill man ju ta det lite lugnt. Åkte ner på stan för att hjälpa Henrik och Christian att köpa skjortor till nyårsfesten imorn och så köpte vi drick-saker. När jag kom hit så kom Sofia också hit så här har vi spenderat eftermiddagen. Ja, det var väl allt för mig. Hej då!


någon hade det mysigt i min säng..


Kommentarer
Postat av: karin

hej mathilda, jag brukar följa din blogg o jag tycker den e jätte bra men ja undrar om du har bilddagbok? och i såfall vad heter den :) taack <33

2008-12-31 @ 16:40:15
Postat av: Alina

Gott nytt år! :)

2008-12-31 @ 16:42:45
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Mathilda

ja, jag har bilddagboken. Där heter jag "Hedstrand" men man måste vara vän med mig för att se bilderna, men om du säger vad du heter så kan jag lägga till dig. :)

2009-01-02 @ 01:51:16
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0