uttråkad

överskriften förklarar precis hur jag känner just nu. Har sovit till halv tre och sedan bara slötittat på tv hela eftermiddagen. Det är rätt skönt ändå eftersom de visar gamla repriser på bra TVprogram. Just nu är det top model men jag väntar på Pussycat Dolls som visas om tjugo minuter. Fyfan.. kul sommarlov alltså. Det är bara tretton dagar kvar tills skolan börjar nu och på det här sommarlovet har jag inte gjort någonting typ. Värt... Aja jag funderar på att lägga in lite låtar på Chris ipod som jag har fått låna. :) då har jag iallafall nåt att göra haha. Äsch, hörs senare.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu är jag hemma så jag kmr tvinga dig att umgås med mig när du har tråkigt ;)<3

2008-08-08 @ 21:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0