utmattad

Fy vilken seg dag det är idag alltså. Har vart vaken sen 11 då Julia (aka. snark-monstret) väckte mig ute i vardagsrummet. Vi har sett på tv hela förmiddagen och ätit resterna av godiset sedan igår. Nu åkte hon nyss och jag dricker isté och bloggar. Jag faktiskt inga planer för eftermiddagen. Blir nog hemma framför tv:n eftersom de visar massa avsnitt av project runway. Har lyckats städa lite på rummet också, det behöves som vanligt. Ikväll ska jag träffa Chris förmodligen. Han skulle på någon fest och sa att jag också skulle med så får väl göra det då. Har liksom ändå inga andra planer. Nej nu känns det som att jag börjar prata onödiga saker, hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0